Прес-центр

Блог та новини InBASE

LoGo – програмний комплекс для місцевого самоврядування

LoGo – програмний комплекс для місцевого самоврядування

Діджиталізація крок за кроком заполоняє життя українців – кожного дня на просторах Інтернету появляються новини про запуск нових електронних послуг, реєстрів тощо. Активно проводиться зараз зокрема і автоматизація діяльності державних установ та органів влади для підвищення ефективності, якості та прозорості роботи.

Саме для реалізації цієї мети було розроблено програмний комплекс “LoGo – Local Governance” – комплекс сучасних рішень для обліку, контролю та аналізу даних органів місцевого самоврядування.

Програмний комплекс LoGo, як і система електронного документообігу (СЕД) Megapolis.DocNet, побудований на інноваційній платформі UnityBase. Це сприяє високому рівню захисту системи, можливості її інтеграції як зі сторонніми рішеннями та інформаційними системами, так і з СЕД Megapolis.DocNet. Розроблення на базі платформи забезпечує простоту розгортання на робочих місцях користувачів та подальшого супроводу, а інтуїтивно зрозумілий інтерфейс не викликає труднощів в роботі із системою.

На сьогодні програмний комплекс LoGo складається з трьох програм – Погосподарський облік, Місцеві податки з нерухомості та Реєстр територіальної громади.

Програма «Погосподарського облік» створена для забезпечення швидкого внесення відомостей про житловий фонд громади, обліку наявних земельних ділянок, сільськогосподарської техніки та всієї інформації, необхідної для формування книги погосподарського обліку. Ця програма забезпечує оцифрування даних з паперових носіїв і позбавляє від ведення громіздкої паперової книги погосподарського обліку.

Головним призначенням програми «Місцеві податки з нерухомості» є формування аналітичної бази платників податків та об’єктів оподаткування в межах громади. За допомогою програми можна контролювати надходження від податків та орендної плати за користування земельними ділянками та нерухомістю.

Ще одна програма комплексу, «Реєстр територіальної громади», розроблена для реєстрації та зняття з реєстрації громадян, обліку місця проживання і перебування фізичних осіб, формування статистичних звітів для Єдиного державного демографічного реєстру, Державного реєстру виборців тощо.

Опираючись на досвід користувачів програмного комплексу LoGo, можна з впевненістю сказати про ефективність впровадження програм. Представники місцевих рад виділяють такі позитивні зміни з LoGo:

  • збільшення кількості платників податків як мінімум в 3 рази;
  • скорочення часу видачі довідок в 5 разів;
  • зменшення обсягів ручної обробки даних в 10 разів.

Програмний комплекс LoGo допомагає органам місцевого самоврядування ефективніше та якісніше організувати свою роботу. Комп’ютерні програми направлені на вирішення існуючих проблем – місцеві ради мають малорозвинену інформаційну базу, більшість інформації зберігається на паперових носіях, що ускладнює обмін даними між інстанціями, робить тривалим процес надання адміністративних послуг. LoGo забезпечує оцифрування паперових даних та ведення електронного обліку даних, що сприяє спрощенню багатьох процесів. Крім того, використання програм значно підвищують можливості аналізу даних для  прийняття ефективних управлінських рішень.

Програмний комплекс LoGo розроблено українською компанією IQusion IT.

Детальніше про LoGo

Що потрібно знати про ЕЦП: гарантія цілісності підписаного документа

Що потрібно знати про ЕЦП: гарантія цілісності підписаного документа

Електронний цифровий підпис не тільки забезпечує ідентифікацію особи підписувача, а й гарантує збереження цілісності і достовірності електронного документа, що підписується. З технічної точки зору ЕЦП – це блок даних, що додається до електронного документа. Тобто початковий вид документа не змінюється, а після підписання документ складається з файлу безпосередньо документа і файлів електронних підписів. Якщо ж в файл документа в процесі передачі було внесено якісь зміни, це 100% виявить перевірка електронного підпису. В процесі підписання електронного документа електронний підпис накладається з допомогою особистого (закритого) ключа та перевіряється з допомогою відкритого ключа. Сам процес додавання до електронного документа блоку даних ЕЦП умовно можна розділити на такі два етапи.

На першому етапі програмне забезпечення з допомогою математичної функції обчислює т.зв. званий відбиток повідомлення (англ. message digest).

Відбиток, унікальний для кожного повідомлення, має фіксовану довжину (незалежно від довжини повідомлення). Відновити повідомлення за відбитком неможливо.

Отже, якщо документ було змінено, то зміниться і його відбиток, що покаже перевірка ЕЦП.

На другому етапі відбувається шифрування відбитку документу з допомогою особистого (закритого) ключа підписувача – тобто унікальної послідовності символів, що створює ЕЦП в електронних документах. Працює особистий ключ тільки в парі з відкритим, при цьому обчислити закритий ключ з відкритого неможливо. Відкритий ключ ЕЦП міститься в сертифікаті відкритого ключа, і підтверджує його приналежність певній особі. Також сертифікат містить в собі інформацію про строк його дії, реєстраційний номер та персональні дані власника (ім'я і реквізити).

 

Алгоритм підписання даних та верифікації

 

Фото

 

Перевірити електронний підпис онлайн можна на сайті Центрального засвідчувального органу , також на сайті ЦЗО публікується актуальний перелік акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), що надають можливість електронний підпис отримати.

ЕЦП використовують як фізичні, так і юридичні особи – суб'єкти електронного документообігу. Ще для підписання електронних документів використовують кваліфікований електронний підпис, тобто електронний підпис на захищеному носії. Поняття КЕП і порядок його використання впроваджено законом "Про електронні довірчі послуги", що діє в Україні з 7 листопада 2018 року, коли втратив чинність закон про ЕЦП. Також можливе підписання електронних документів з допомогою Mobile ID – це персональний КЕП та засіб електронної ідентифікації, який зберігається на SIM-карті мобільного телефона (смартфона або кнопкового).

Саме таку технологію підписання і перевірки електронних документів, яку описано вище, використовує система електронного документообігу Megapolis.DocNet.

Дізнатися більше про вигоди і переваги переходу на СЕД Megapolis.DocNet і її використання можна за посиланням

 

Компанія InBASE у жовтні увійшла в Європейську бізнес асоціацію (ЕВА)

Компанія InBASE у жовтні увійшла в Європейську бізнес асоціацію (ЕВА)

Компанія InBASE у жовтні увійшла в European Business Association як потужний лідер IT-галузі України.
 
EBA InBASE 5
Наша мета — це допомога бізнесу різних галузей налагодити та оптимізувати процеси шляхом впровадження систем автоматизації бізнес-процесів. Для цього ми враховуємо унікальні потреби компаній і законодавчі умови в Україні.
 
"Цікаві люди, яскраве спілкування, лаконічні виступи" - так прокоментувала одну із перших зустрічей наш event-менеджер Тетяна Твердовська. Вона взяла активну участь в осінньому нетворкінгу учасників EBA. Дивіться фоторепортаж  з цього заходу.
 
EBA InBASE 1
 
Нагадаємо, що Європейська Бізнес Асоціація є головним голосом міжнародного бізнесу в Україні. Вони є найбільшою та однією з найвпливовіших ділових спільнот країни, що об'єднує близько 900 компаній-членів. 
EBA InBASE 3
 
Дорогі колеги, всім успішного руху вперед! Дякуємо за особливо цікаву, пізнавальну, неймовірно енергійну зустріч.
 
Image

Швидкий перехід

Навігація

Контакти

Україна, Київ, 04080,
Новокостянтинівська вулиця, 15/15