Прес-центр

Блог та новини InBASE

22 квітня - всесвітній День землі

22 квітня - всесвітній День землі

22 квітня вже традиційно вшановують День Землі. Ця ініціатива для того, щоб закликати людей бути уважнішими до тендітного і вразливого довкілля планети Земля. Питання збереження дерев вже стало звичним для людей. А ми вирішили розглянути інші, на перший погляд, непомітні щоденні фактори, які можуть значно вплинути на очищення клімату.

Отже, наприклад, користування транспортом. Багато людей пересіли на велосипеди, віддавши перевагу здоровому та екологічному способу життя, але багато факторів вимушують суспільство користуватися автівками. Звичайно, це зручно, комфортно, особливо, коли відстань між пунктами досить велика.

Так, наприклад, кур’єрські та поштові служби перевозять листи великими пачками, користуючись автомобільним транспортом. А за даними, 60% забрудненого повітря є саме використання автомобілями. Ось так виглядає склад вихлопного газу автомобіля:

 

Компонент

Обємна доля в бензиновому двигуні

Обємна доля в дизельному двигуні

Токсичність

Азот

74-77

76-78

Нетоксичний

Кисень

0,3-8

2-18

Нетоксичний

Водяна пара

3-5,5

0,5-4

Нетоксичний

Діоксид вуглицю

5-12

1-10

Нетоксичний

Оксид вуглецю

0,1-10

0,01-5

токсичний

Вуглеводороди

0,2-3

0,009-0,5

токсичний

Альдегіди

0-2

0,001-0,009

токсичний

Діоксид сірки

0-0,002

0-0,003

токсичний

Сажа г/м3

0-0,04

0,1-1,1

токсичний

Бензапірен г/м3

0,01-0,02

0-0,01

токсичний

 

Щодо питання дерев: вони також дихають. І очищуючи наше повітря, рослини поглинають цієї отрути набагато швидше.

І так, на прикладі поштових перевезень автомобілями маємо 2 основні проблеми:

1) Папір (питання дерев)

2) Сміття (переробка сировини у нас ще не налагоджена досконало)

3) Вихлопні гази від автомобіля

Ми розуміємо, що автомобілями користуватися люди не перестануть, а екологічні варіанти (електромобілі, наприклад), ще масово тільки починають використовуватися.

Але ми раді підтримати і запропонувати рішення, яке одразу закриває питання забруднення довкілля газами та зменшити використання паперу: наші системи електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів. 

1. Папір та транспорт не потрібні, так як всі надсилання того чи іншого документу відбувається через систему

2. Підписувати чи штампувати паперові документи не потрібно, тому що власний Кваліфікований цифровий підпис не потребує штампу та ручки, а виглядає як персональний код, що накладається на електронний документ і має юридичну силу. Робиться це все також в наших системах Megapolis.DocNet, DEALS

Ну і зазначимо, що користувачу приємно відчути себе причетним до розвитку екологічного довкілля, сучасного методу ведення бізнесу та відчути комфорт від скорочення часу на виконання всіх процесів, пов’язаних з обміном та узгодженням документів. 

Детально про наші продукти можете почитати тут Megapolis.DocNet, DEALS

 

А поки ми всіх вітаємо з днем Землі та раді підтримувати нашу екологію!



 

 

Дивіться запис вебінару "Переваги використання мобільного додатку Megapolis.DocNet"

Дивіться запис вебінару "Переваги використання мобільного додатку Megapolis.DocNet"

24 квітня об 11:30 відбудеться вебінар "Переваги використання мобільного додатку Megapolis.DocNet"

Мобільний додаток - це зручне рішення корпоративного електронного документообігу для власників бізнесу та менеджерів. 

На вебінарі ви дізнаєтесь: 

  • Які потреби у електронному документообігу є у керівників на підприємстві?

  • Як можна підвищити продуктивність бізнес-процесів завдяки мобільному клієнту?

  • Чому дашборди - один із найпопулярніших підрозділів мобільного додатку?

  • Чи можна підписувати документи електронним цифровим підписом (ЕЦП / КЕП) Megapolis.DocNet мобільному рішенні?

  • Які функції доступні у мобільній версії та як їх оптимально використовувати? 

Наші спікери:

Дембіцька Ольга – продакт-менеджер Megapolis.DocNet

Христина Венгріняк – експерт з юридичних питань електронного документообігу

Якщо у Вас виникнуть питання, Ви зможете задати їх під час трансляції в чаті вебінару. 

 

 

 

Дивіться запис вебінару "Переваги використання мобільного додатку Megapolis.DocNet"

Дивіться запис вебінару "Переваги використання мобільного додатку Megapolis.DocNet"

24 квітня об 11:30 відбудеться вебінар "Переваги використання мобільного додатку Megapolis.DocNet"

Мобільний додаток - це зручне рішення корпоративного електронного документообігу для власників бізнесу та менеджерів. 

На вебінарі ви дізнаєтесь: 

  • Які потреби у електронному документообігу є у керівників на підприємстві?

  • Як можна підвищити продуктивність бізнес-процесів завдяки мобільному клієнту?

  • Чому дашборди - один із найпопулярніших підрозділів мобільного додатку?

  • Чи можна підписувати документи електронним цифровим підписом (ЕЦП / КЕП) Megapolis.DocNet мобільному рішенні?

  • Які функції доступні у мобільній версії та як їх оптимально використовувати? 

Наші спікери:

Дембіцька Ольга – продакт-менеджер Megapolis.DocNet

Христина Венгріняк – експерт з юридичних питань електронного документообігу

Якщо у Вас виникнуть питання, Ви зможете задати їх під час трансляції в чаті вебінару. 

 

 

 

Новий формат електронного документу в Державних установах

Новий формат електронного документу в Державних установах

Восени минулого року набув чинності наказ Державного агентства з питань електронного урядування України «Про затвердження вимог до форматів даних електронного документообігу в органах державної влади». Це дає змогу розпочати процес переходу документообігу в держустановах на європейський стандарт ETSI EN 319 162 ASiC (Associated Signature Containers) Baseline Profile. Таким чином, електронний документ нового формату може містити як безпосередньо текст документів, так і електронні підписи всіх відомств і установ, що брали участь у його створенні.

Втілення нового формату дасть змогу:

Вести Державний електронний архів, куди електронні документи потраплятимуть на довгострокове зберігання

✔️ Погоджувати проекти нормативно-правових актів у електронній формі

✔️Укладати та підписувати договори в електронній формі

✔️ Розширити транскордонну взаємодію та відмовитись від паперових документів при взаємодії з європейськими партнерами завдяки застосуванню стандарту, що використовується в Європі.

 

Затвердження цих вимог зобов’язує розробників ПЗ держорганів адаптувати системи електронного документообігу до нових форматів. Адже таким чином визначено шлях, яким надалі розвиватиметься цей напрямок в Україні.

Новий формат електронного документу в Державних установах

Новий формат електронного документу в Державних установах

Восени минулого року набув чинності наказ Державного агентства з питань електронного урядування України «Про затвердження вимог до форматів даних електронного документообігу в органах державної влади». Це дає змогу розпочати процес переходу документообігу в держустановах на європейський стандарт ETSI EN 319 162 ASiC (Associated Signature Containers) Baseline Profile. Таким чином, електронний документ нового формату може містити як безпосередньо текст документів, так і електронні підписи всіх відомств і установ, що брали участь у його створенні.

Втілення нового формату дасть змогу:

Вести Державний електронний архів, куди електронні документи потраплятимуть на довгострокове зберігання

✔️ Погоджувати проекти нормативно-правових актів у електронній формі

✔️Укладати та підписувати договори в електронній формі

✔️ Розширити транскордонну взаємодію та відмовитись від паперових документів при взаємодії з європейськими партнерами завдяки застосуванню стандарту, що використовується в Європі.

 

Затвердження цих вимог зобов’язує розробників ПЗ держорганів адаптувати системи електронного документообігу до нових форматів. Адже таким чином визначено шлях, яким надалі розвиватиметься цей напрямок в Україні.

Вигідне партнерство з провідною IT-компанією

Вигідне партнерство з провідною IT-компанією

Компанія «Інбейз», розробник програмних забезпечень для автоматизації бізнес-процесів на підприємствах, з радістю відкрита для співпраці з потенційними партнерами і вже успішно взаємодіє з рядом компаній-партнерів. Однією з таких є «Інфо-Прайм» - консалтингова компанія в сфері IT.

З «Інбейз» компанія «Інфо-Прайм» співпрацює вже більше 2-х років. На її рахунку багато успішних проектів по впровадженню системи документообігу Megapolis.DocNet.  Компанія має своїх фахівців з впровадження та супроводу системи.

Фахівці компанії «Інбейз» виступають другою лінією підтримки і завжди готові відповісти на всі питання партнера.  Інженер-програміст «Інфо-Прайм» Олександр Тонкаль поділився своїми враженнями про співпрацю з компанією ««Інбейз»»:

«Ми партнери з компанією «Інбейз» вже довгий час. Враження про співпрацю тільки найпозитивніші. У будь-який момент наші партнери готові прийти на допомогу, завжди знайдуть рішення і відповідь на будь-яке питання. »

  1. Розкажіть про напрямок діяльності і специфіку роботи Вашої компанії

 А. Тонкаль: Основний напрямок діяльності нашої компанії - це розробка, впровадження та підтримка продуктів в сфері IT.

 

  1. Чи легко далося рішення переходу на систему електронного документообігу компаніям, яким ви впроваджували систему?

 А. Тонкаль: Рішення далося не легко, так як, відступитися від застарілого паперового документообігу завжди складно. Дане рішення ухвалювалося керівництвом компанії індивідуально, виходячи зі специфічних потреб кожної компанії. 

  1. Великі компанії стикаються з різноманітними завданнями, для виконання яких потрібно формувати велику кількість підрозділів. Розкажіть, яка кількість відділів працюють в структурах компаній, де впроваджувався продукт, і наскільки вони взаємодіють між собою?

 А. Тонкаль: Компанії, де впроваджувався документообіг, мають велику і розгалужену оргструктуру і мережу районних відділень. Всі підрозділи тісно й інтенсивно взаємодіють. Крім того, присутній значний потік звернень громадян як безпосередньо в організації, так і перенаправляє органами центральної та місцевої влади. 

  1. Для яких процесів в першу чергу Ви вирішили впровадити систему?

 А. Тонкаль: Внутрішній документообіг і контроль виконавської дисципліни. Але перш за все - відпрацювання письмових звернень громадян. У меншій мірі - відпрацювання зовнішнього документообігу. 

  1. Наскільки легко співробітники підрозділів сприйняли перехід зі звичної схеми на автоматизацію?

 А. Тонкаль: Спочатку співробітникам важко сприйняти те, що їм потрібно буде працювати в СЕД і відступитися від звичного паперового документообігу. Але вже через тиждень-другий приходять стійкі навички і практичний досвід, і вони спокійно працюють в системі. 

  1. Наскільки, на вашу думку, відрізняються дії і час виконання однієї і тієї ж задачі звичним способом і після впровадження СЕД?

 А. Тонкаль: На відміну від паперового документообігу, всі функції в СЕД проходять значно швидше. Наприклад, узгодження або розгляд. Не потрібно, як раніше, передавати велику кількість паперових документів учасникам узгодження або тому, хто їх розглядає. Крім того, що не треба друкувати багато паперових документів, підвищується ефективність роботи, що є найбільш важливим результатом впровадження системи. 

  1. Чи плануєте Ви розширювати / поглиблювати впровадження системи в подальшу діяльність відділів структури?

 А. Тонкаль: Так, плануємо. Тим більше, що система Megapolis.DocNet має відкритий код. А це означає, що IT-фахівці компанії-клієнта можуть надалі адаптувати систему під власні процеси в різних підрозділах, враховуючи зміни в діяльності (розширення, злиття з іншими компаніями, відкриття дочірніх підприємств і т.д.)

  1. Чи часто Ви користуєтеся послугами технічної підтримки розробника?

 А. Тонкаль: Ні. Програму супроводжують співробітники компанії, які були якісно навчені розробниками для подальшого впровадження та супроводу даного продукту. Тому, як правило, ми намагаємося і можемо самі завжди знайти рішення.  І, тільки якщо знаходимо критичну помилку, яку не можемо вирішити, звертаємося до розробників. Але такі ситуації бувають не часто. 

 «Інфо-Прайм» - компанія, що здійснює послуги в сфері IT-консалтингу.  Як партнер «Інбейз», компанія «Інфо-Прайм» супроводжує клієнта в повному циклі впровадження системи електронного документообігу, здійснює первинну консультацію, а так само подальшу допомогу при користуванні електронною системою.

 https://info-prime.com.ua/#

Image

Швидкий перехід

Навігація

Контакти

Україна, Київ, 04080,
Новокостянтинівська вулиця, 15/15