«Київстар» у партнерстві з Intecracy Group запустив сервіс Star.Docs

Оператор мобільного зв’язку Київстар запустив сервіс електронного документообігу Star.Docs, який було створено у партнерстві з консорціумом Intecracy Group.

Що дозволяє сервіс Star.Docs?

  • створювати, передавати і отримувати документи за кілька секунд,
  • працювати з документами спільно,
  • коментувати і обговорювати їх онлайн,
  • стежити за дедлайнами зі смартфона,
  • зберігати всі файли в хмарному сховищі або на цифровому носії.

Як почати роботу?

Необхідно зареєструватися у Star.Docs та мати для проведення операцій ЕЦП (електронний цифровий підпис) або КЕП (кваліфікований електронний підпис).

Після запуску у загальне користування сервісу Mobile ID підписувати електронні документи можна буде також з мобільного пристрою – на документи буде наноситися електронний підпис з SIM-картки користувача Mobile ID.

Для обміну електронними документами із зовнішніми контрагентами до системи мають бути підключені обидва учасника операції. В разі інтеграції сервісу до корпоративних систем обліку та документообігу знадобиться допомога API.

Першим користувачем Star.Docs став безпосередньо сам Київстар. Завдяки новому сервісу можна в електронному вигляді онлайн направляти оператору заявки на отримання послуг, обмінюватись договорами, рахунками, первинною та іншою документацію, а також підписувати документи з використанням ЕЦП чи КЕП — без візиту до офісу чи магазину Київстар.