Автоматизація банківських процесів

Приклади бізнес-процесів, які можете автоматизувати за допомогою Megapolis.Банк

Заведення нових контрагентів

Відкриття та ведення карткового рахунку юридичної чи фізичної особи

Надання кредитів клієнтам банку 

Відкриття та обслуговування депозитних рахунків

Банківські гарантії для корпоративних клієнтів

Внутрішній корпоративний документообіг

та інші..

Image

Інтеграція з зовнішніми системами

Шукаєте шляхи підвищення ефективності розподілення ресурсів? Першорядною вимогою будь-якого підприємства на сьогодні є легка інтеграція нових сучасних рішень з вже діючим програмним забезпеченням у банківській та фінансовій сферах бізнесу.

При встановленні Megapolis.Банк компанія може зєднати зовнішні реєстри та системи з внутрішніми бізнес-процесами:

  • Пошта НБУ
  • АБС Б2
  • YOUSCORE
  • BANK ID
  • УБКІ (бюро кредитних історій)
  • База боржники по аліментам
  • Система кадрів (1С, Парус та ін.)

Електронний документообіг та архів

Документи можна погоджувати, підписувати електронним підписом (КЕП, ЕЦП чи MobileID), що дозволяє створювати юридично значимі документи в онлайн-просторі. Дуже важливим є довготривале, надійне зберігання документів в електронному вигляді. Для цього реалізоване архівування документів та кріптозахист інформації найновішими засобами.

Ви легко зможете опрацювати внутрішні документи:

  • накази (з основної діяльності та кадрові);
  • розпорядження;
  • окремі доручення;
  • заяви;
  • службові записки;
  • інші внутрішні нормативні документи;

Опрацьовуйте та підписуйте вхідні та вихідні документи в режимі 24/7 з будь-якого пристрою. Для цього використовуйте модулі програми:

  • Звернення громадян
  • Запити на публічну інформацію
  • Електронний архів та бібліотеки
  • Шаблони документів та ін.

Пропозиція для банків

Оберіть будь ласка банківськи модулі, які Вас більш цікавлять та відправте запит нашим спеціалістам. Ми будемо раді допомогти.

Заповніть поля та оберіть модуль
ОБЕРІТЬ МОДУЛЬ