Версія 1.2.3.10 від 31.05.2019

Дата оновлення: 2019-05-31
Версія оновлення: 1.2.3.10

Команда розробників внесла ряд змін і тепер користувачам доступні такі можливості:

  1. Вивантаження звітів "Запити на отримання публічної інформації" та "ЗВГ в розрізі регіонів та питань" в Excel файл;
  2. Колонка «Метод відправки» на формі «Адресати»;
  3. Додавання підписантом особи, що візує. Реалізована можливість для підписанта додати того, хто візує в маршрут узгодження документа;
  4. Нанесення ЕЦП. Реалізовано нанесення ЕЦП при виконанні інформаційних резолюцій;
  5. Звіт "Моніторинг виконання документів / завдань";
  6. Додані до пошуку атрибути для класу документів «Відрядження»;
  7. Поштовий клієнт. Реалізована можливість створення документів в Системі з використанням КЕП отриманих разом з документі за допомогою e-mail;
  8. Реєстр "Всі невиконані завдання контролю" на робочому столі контролера;
  9. Додана інформація про підписанта документу в QR-коді;
  10. Лист узгодження. Додана можливість друку листа узгодження для документів "Відрядження";
  11. Паралельне узгодження документа. Додана можливість повернення документа на доопрацювання після виконання завдання узгодження всіма учасниками етапу;
  12. Вкладка зв'язку. Додано на вкладку «Зв'язки» кнопку створення облікового документу;
  13. Призначення особи, яка візує із завдання узгодження документа. Переноситься термін виконання з поточного завдання;
  14. Узгодження з використанням ЕЦП тільки на кінцевому етапі підписання;
  15. Призначення озглядаючого / візуючого / підписанта на внутрішньому документі. Додана заборона на одночасне призначення співробітника, озглядаючим і візуючим / підписантом (налаштування);
  16. Підписання додатків до документа ЕЦП. Реалізована можливість підписання ЕЦП додатків до документа в процесі його узгодження;
  17. Відправка документів. Реалізовано механізм заповнення теми електронного листа при відправленні документів електронною поштою;
  18. Можливість друку на бланк при використанні QR-коду;
  19. Автоматичне заповнення поля «Підвид документу» на формі «Вид документу» для внутрішніх документів;
  20. Автоматичне заповнення атрибута "Зміст" при створенні документа. Реалізована можливість автоматичного заповнення атрибута "Зміст" для виду документа.