Версія 1.2.16.10 від 31.03.2023

  • Дата оновлення: 2023-03-31
  • Версія оновлення: 1.2.16.10

Оновлено Megapolis.DocNet до версії 1.2.16.10 (UB.exe 5.23.40).

!Версія розміщена на внутрішньому сервері збірок. Зовнішнім користувачам (Замовникам) та Партнерам на разі будуть передаватись інсталяційні пакети за запитом.

Розповідаємо, що змінилося у продукті: 

  • Додана можливість використання Хмарного підпису — ДіЯ.
  • Вид документа. Додана можливість налаштування доступів до видів документів.
  • Вид документа. Додана можливість налаштування автозаповнення поля «Тип завдання» на виді документа.
  • Підвиди документів. Додана можливість налаштування доступів до підвидів документів.
  • Картка документа. Додано поле «Системний номер» для ідентифікації документів до моменту їх реєстрації.
  • Вихідний документ. Додано перевірку на наявність дубльованих адресатів.
  • Електронний лист. Додано налаштування автозаповнення змісту електронного листа (системний ключ — doc.addrmailing.note)
  • Журнал реєстрації. Додано можливість розмежовувати документи в стані «На коригуванні» між коректорами.
  • Журнал реєстрації. Додано посилання на батьківську організацію.
  • Томи журналів реєстрації. Додано обмеження на відображення томів журналів реєстрації для адміністраторів внутрішніх організацій.
  • Обмін документами. Додано довідник «Типові групи зовнішніх виконавців».
  • Обмін документами. Додано поле «Внутрішня організація» на формі учасника обміну для типу обміну «Міжпаспортний обмін».
  • Нотифікації. Додано посилання на документ в нотифікаційних повідомленнях.
  • Нотифікації. Додано ознаку встановлення / зняття відправки всіх нотифікацій користувачу.
  • Графічний звіт. Покращена робота із віджетами.
  • Додано новий компонент «Зведений вибір виконавців» (системний ключ — dex.unionExecutorsOnSelect).
  • Внесені зміни до використання налаштувань по ключу DOC.disallowIndirectDelegationOfTasks.
  • Системні ролі. Додано роль «Адміністратор внутрішньої (домашньої) організації» для використання в однопаспортних системах.
  • Аудит по документу. Додано факт фіксації повернення документа з розгляду.
  • Внесені зміни до функціоналу зчитування інформації про власника КЕП при підписанні резолюції.
  • Внесені зміни до увімкнення перевірки унікальності коду ЄДРПОУ для зовнішніх організацій.
  • Адміністрування. Додано заборону на редагування сутностей uba_els та uba_als для локальних адміністраторів.
  • Адміністрування. Додано роль organizationManager (для локальних адміністраторів) для можливості редагування організаційної структури.
  • Адміністрування користувачів. Внесені зміни до функціоналу прив'язки користувачів системи (логіну) до співробітників.
  • Довідник «Рівні доступу». Додано поле «Граничний вузол» на картку рівня доступу.
  • Внутрішні організації. Додана можливість надання доступу на всі документи організації.

! Додано обмеження користувачам із роллю user на редагування довідників контрагентів. Дана можливість надається користувачам із роллю DataManager або налаштовується правилом ELS.

  • Виправлена поведінка системи при розгортанні нових оточень (відсутність ярликів «Конфігурація робочих столів» та «Реструктуризація»).
  • Виправлена поведінка системи по нанесенню QR-кодів на файл візуалізації для незареєстрованих документів.
  • Виправлена поведінка системи при видаленні порожнього тому.
  • Виправлена поведінка системи при створенні завдань типу «Задача» та «Ознайомлення».
  • Виправлена поведінка системи по редагуванню поля «На розгляд» користувачем із роллю fullRedact. 
Image

Швидкий перехід

Про нас

Юридична Адреса

08132, Україна, Київська область, Вишневе, вул. Вітянська 2, оф. 6

+38 044 323 00 86

info@inbase.com.ua