Intecracy Base
У нас є рішення як для малого і середнього бізнесу, так і для великих організацій зі складною ієрархічною структурою і філіями. Наші розробки враховують новітні методики організації та управління ІТ-активами, включно з організаційною структурою і бізнес-процесами. За час роботи компанія InBase підготувала безліч рішень для управління документами в приватних і державних установах.
InBase була створена на базі великого українського розробника програмного забезпечення, що працює на ринку з 1995 року — ЗАТ Софтлайн.
Спеціалізація компанії — електронний документообіг та автоматизація HR-підрозділів.
Компанія представила нову версію системи електронного документообігу. Інтерфейс зробили дуже простим і зрозумілим, а процес обробки документів — максимально гнучким. Робота з електронними документами в системі стала мало чим відрізнятися від процесу роботи з паперовими аналогами (візування, підписання, розгляд).
Megapolis.DocNet за підсумками II Всеукраїнського конкурсу «Професійна премія у сфері банківських технологій, обладнання та послуг» була визнана кращою системою електронного документообігу 2011 року. Високу оцінку поставили безпосередні користувачі рішення, у яких є з чим її порівняти — фахівці банківського сектора.
Компанія представила ряд рішень на новітній платформі UnityBase. Серед них — корпоративне сховище даних, що дозволяє користувачеві найкращим чином організувати дані з різних джерел. Розробка отримала нагороду "Кращий вітчизняний продукт" на конкурсі-виставці "Лідер року". Журі конкурсу відзначило, що продукт дозволяє підприємствам підготуватися до експонтенціального збільшення обсягу корпоративної інформації.
Була впроваджена система електронного документообігу в міжнародному аеропорту "Київ" (Жуляни). Також компанія запровадила електронний документообіг в центральному апараті Міністерства енергетики та вугільної промисловості України, ряді органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств.
Компанія реалізувала проект впровадження електронного документообігу в Міністерстві юстиції України. Було здійснено перехід на систему Megapolis.DocNet з метою автоматизації документообігу та використання юридично значимого цифрового підпису. Це дозволило організувати реєстрацію документів, забезпечити перехід на безпаперовий процес розгляду і доведення документа до виконавців, впровадити процес обміну документами за допомогою взаємодії з РЕВ ОІВ. Була реалізована інтеграція з технологією BlockChain, що дозволило забезпечити цілісність даних.
Кожний користувач Megapolis.DocNet може перейти на мобільну версію програми електронного документообігу. Запуск продукту DEALS – онлайн-сервісу погодження та підписання документів з контрагентами електронним підписом: КЕП, ЕЦП та Mobile ID. Отримання нагороди за підтримку Корпоративної Соціальної Відповідальності.
Комплексне програмне рішення для проведення відеоконференцій нового покоління — Megapolis.Відеозасідання. Рішення поєднує систему електронного документообігу Megapolis.DocNet із технологіями відеоконференцзв’язку від світового лідера компанії Cisco.
Також цього року були створені інструменти для дистанційної роботи в умовах Covid-19.
Спеціалісти компанії залучені до підтримки роботи державних органів влади в умовах воєнного стану. InBase впровадила кілька ресурсних рішень для оборонно-промислового комплексу.
Компанія посилила напрямок розробки мобільних версій програмних продуктів. Усі системи для управління ресурсами більше не вимагають перебування менеджерів та спеціалістів на робочих місцях — люди ефективно працюють з будь-якого місця, де є інтернет.
Місія
Стратегія
Принцип
Цінності
